وجه تسمیه سیمرغ

 

 

 

 

تاریخچه و اهداف
شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت به شماره ثبت 431347 با نام تجاری سیمرغ با هدف بلند مدت ایجاد اشتغال مولد مقدمات کسب مجوز خود از کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال 1391 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و اخذ تأییدیه های لازم، در تاریخ 93/7/29 موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای به شماره  60/163594 از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید.


مدیران و بنیان گذاران شرکت سیمرغ با داشتن بیش از 33 سال سابقه درخشان در زمینه های متنوع مدیریتی از جمله : مدیریت کلان مالی، مدیریت کلان پروژه های عمرانی، ساختمان سازی و مدیریت کلان نظامی، سعی برآن دارند با توجه به چالش های پیش روی این تجارت و نوین بودن شرکت های بازاریابی شبکه ای نسبت به بازآموزی و تدوین اصول صحیح آن اقدام نمایند. 
در این رابطه با راهنمایی کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای و دقت نظر ایشان، با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه های مورد نیاز و اجرای درست کلیه قوانین و مقررات حاکم بر فضای اقتصادی کشور و همچنین قوانین حاکم بر بازاریابی شبکه ای امید دارد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال مولد و افزایش سطح تولید در کشور بردارد.
از دیگر اهداف شرکت سیمرغ می توان به ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه ای، معرفی هرچه نمایان تر توانمندی های تولیدی و آثار هنری ایران به جهان و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش میزان صادرات بخش خصوصی اشاره نمود.


باتوجه به محدود بودن شرکت های بازاریابی شبکه ای، مسئولیت اجتماعی شرکت بسیار خطیر می باشد، به همین جهت شرکت سیمرغ  ماموریت خود را ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه ای قرار داده است. با توجه به نوپا بودن این صنعت و کمبود منابع و آموزش های لازم و نیز پیشینه شرکتهای هرمی و سرپوش محصولی در جامعه، این هدف بسیار جامع بوده و دستیابی به آن جز با تلاش فراوان و تدوین و اجرای اصول صحیح بازاریابی شبکه ای میسر نمی باشد.
امیدواریم به کمک هم بتوانیم به این هدف دست یافته و از این طریق مسئولیت اجتماعی خود را به انجام رسانیم.